Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Всеки четвъртък от 10:00ч организираме уебинар, който ще ви помогне да оптимизирате и автоматизирате вашите бизнес процеси. Независимо дали сте стартиращ бизнес или опитен професионалист, нашите уебинари са предназначени да отговорят на вашите нужди и да ви предоставят необходимите инструменти и знания.

📅 Кога: Всеки четвъртък от 10:00ч
📍 Линк за присъединяване: https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr

Съдържание:

Част 1: Основни функции за всички планове

  1. Импортиране на клиенти
  2. Импортиране на продукти и услуги
  3. Настройка на номерация на фактурите
  4. Създаване и управление на фактури
  5. Изпращане на фактури по имейл
  6. Активация на напомняния за неплатени задължения
  7. Свързване на банкови сметки
  8. Плащания
  9. Склад – наличности, производство и рецепти

Част 2: Допълнителни функции за Business Start + Част 1

  1. OCR сканиране на фактури
  2. Създаване на ДДС Декларация

Част 3: Business Premium plan & Accounting plan: Счетоводство и Заплати + Част 1 и 2

  1. Сметкоплан – Импортиране
  2. Начални салдa
  3. Импортиране на активи
  4. Създаване на правила за съгласуване
  5. Отчети
  6. Заплати – Добавяне на нов служител
  7. Създаване на Д1 и Д6

Защо да се присъедините?

Тези уебинари ще ви предоставят ценна информация и умения, които ще подобрят вашето ежедневие и ще оптимизират бизнес процесите ви. Независимо дали сте нов потребител или опитен професионалист, нашите уебинари са проектирани да ви помогнат да извлечете максимума от нашата платформа.

Въпроси и отговори

След всеки уебинар ще отделим време, за да отговорим на вашите въпроси и да ви помогнем да разрешите всякакви предизвикателства, с които може да се сблъскате.

Не пропускайте възможността да подобрите бизнеса си и да научите нови полезни умения! Запишете се сега и се присъединете към нас всеки четвъртък от 10:00ч на https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr.

🚀 Напред към успеха с нашите уебинари!

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Krasimira Paunova

Красимира Паунова е Главен оперативен директор (COO) на Nula, с експертиза в областта на бизнес финансите, дигиталната трансформация и финтех решенията. Със силен опит в маркетинга и операциите, тя играе ключова роля в развитието и иновациите на Nula.

NULA и OpenCart – Ново партньорство

24/11/2025

NULA и OpenCart – Ново партньорство

Обявяваме новото стратегическо партньорство между NULA и OpenCart – една от водещите платформи за създаване и управление на онлайн магазини в България. Кои са OpenCart? OpenCart е платформа за създаване и управление на онлайн магазини, която се отличава с лесна употреба и ясна структура. Тя позволява на търговците бързо да организират своя онлайн бизнес и […]

Виж още

Представяме: Партньорска програма за счетоводители

23/11/2025

Представяме: Партньорска програма за счетоводители

Представяме нова Партньорска програма за счетоводни офиси, която прави преминаването към модерни софтуерни решения лесно, изгодно и напълно безболезнено.

Виж още

Техническо обучение: Как да стартираме като счетоводители с NULA

19/11/2025

Техническо обучение: Как да стартираме като счетоводители с NULA

Споделяме последния уебинар, който се проведе на 25.09.2025г. от нашия главен счетоводител Радослав. Презентацията е насочена към счетоводители и технически лица и отговаря на най-често задаваните въпроси.

Виж още