Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Всеки четвъртък от 10:00ч организираме уебинар, който ще ви помогне да оптимизирате и автоматизирате вашите бизнес процеси. Независимо дали сте стартиращ бизнес или опитен професионалист, нашите уебинари са предназначени да отговорят на вашите нужди и да ви предоставят необходимите инструменти и знания.

📅 Кога: Всеки четвъртък от 10:00ч
📍 Линк за присъединяване: https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr

Съдържание:

Част 1: Основни функции за всички планове

  1. Импортиране на клиенти
  2. Импортиране на продукти и услуги
  3. Настройка на номерация на фактурите
  4. Създаване и управление на фактури
  5. Изпращане на фактури по имейл
  6. Активация на напомняния за неплатени задължения
  7. Свързване на банкови сметки
  8. Плащания
  9. Склад – наличности, производство и рецепти

Част 2: Допълнителни функции за Business Start + Част 1

  1. OCR сканиране на фактури
  2. Създаване на ДДС Декларация

Част 3: Business Premium plan & Accounting plan: Счетоводство и Заплати + Част 1 и 2

  1. Сметкоплан – Импортиране
  2. Начални салдa
  3. Импортиране на активи
  4. Създаване на правила за съгласуване
  5. Отчети
  6. Заплати – Добавяне на нов служител
  7. Създаване на Д1 и Д6

Защо да се присъедините?

Тези уебинари ще ви предоставят ценна информация и умения, които ще подобрят вашето ежедневие и ще оптимизират бизнес процесите ви. Независимо дали сте нов потребител или опитен професионалист, нашите уебинари са проектирани да ви помогнат да извлечете максимума от нашата платформа.

Въпроси и отговори

След всеки уебинар ще отделим време, за да отговорим на вашите въпроси и да ви помогнем да разрешите всякакви предизвикателства, с които може да се сблъскате.

Не пропускайте възможността да подобрите бизнеса си и да научите нови полезни умения! Запишете се сега и се присъединете към нас всеки четвъртък от 10:00ч на https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr.

🚀 Напред към успеха с нашите уебинари!

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Krasimira Paunova

Красимира Паунова е Главен оперативен директор (COO) на Nula, с експертиза в областта на бизнес финансите, дигиталната трансформация и финтех решенията. Със силен опит в маркетинга и операциите, тя играе ключова роля в развитието и иновациите на Nula.

Финансиране до 50 000 лв. за дигитализация на микро и малки предприятия

01/07/2025

Финансиране до 50 000 лв. за дигитализация на микро и малки предприятия

Микро и малки фирми в България вече могат да кандидатстват за безвъзмездна помощ между 5 000 лв. и 50 000 лв. за дигитална трансформация.

Виж още

Как NULA използва AI, за да предложи най-добрия счетоводен софтуер

20/06/2025

Как NULA използва AI, за да предложи най-добрия счетоводен софтуер

Научете как прилагаме AI реално и ефективно, за да автоматизираме счетоводството, да спестим време и да премахнем ръчната работа.

Виж още

Единен електронен трудов запис (ЕЕТЗ): Новата ера на трудовите книжки в България

16/06/2025

Единен електронен трудов запис (ЕЕТЗ): Новата ера на трудовите книжки в България

От 1 юни 2025 г. влизат в сила съществени изменения в начина, по който се документира трудовият стаж в България. Хартиените трудови книжки ще бъдат заменени от Единен електронен трудов запис, поддържан в Регистъра на заетостта, администриран от Националната агенция за приходите (НАП).

Виж още