Търговия на
Едро и Дребно
Nula.bg е най-лесният начин за управление на бизнес финанси, персонал и данъчни задължения.
Пробвай безплатно!Иновативно и интегрирано решение за търговците, което дава възможност за управление на всички аспекти на финансите чрез една централизирана система. Nula.bg обхваща всичко - от фактуриране и счетоводство до банкиране и управление на персонала, предоставяйки на търговците необходимите инструменти за ефективно и удобно управление на финансовите операции.
Nula.bg е облачно базиран софтуер за управление на счетоводство и финанси, който позволява на компаниите в областта на търговията успешно да се погрижат за специфичните изисквания, от които се нуждаят за своето развитие. Решението, което Nula.bg предлага позволява лесно проследяване на разходите, рационализиране на обработката на транзакциите по вземанията, намаляване на кредитния риск и ефективно управление на салдата по клиентските сметки.
Nula.bg автоматизира процеса на обработка на множество разходни фактури, без необходимост от ръчно въвеждане. Данните от фактурите се разпознават автоматично и точно, след което се осчетоводяват в съответните сметки. Този процес не само намалява риска от грешки, но и ускорява обработката на поръчките и фактурите. Технологията за оптично разпознаване на знаци (OCR) работи на всички езици и извлича информация за артикули, количества, единична цена и елиминира грешки при завеждането на стоките.
Предизвикателства
Предизвикателства
Издаването на фактури често се случва бавно и могат да бъдат допуснати грешки. Липсата на интеграция между търговските уебсайтове и счетоводните приложения налага да бъдат извършени допълнителни дейности ръчно, което от своя страна често води до грешки при обработката на поръчките.
За търговците, които използват международни платформи и решения за електронна търговия, издаването на български фактури също е още едно предизвикалество.
Решения
Решения
Благодарение на технология за оптично разпознаване на символи (OCR) с използване на изкуствен интелект (AI) решаваме проблема с издаването на фактури, като извличаме цялата необходима информация от документите, извършваме вътрешни проверки и създаваме платежни нареждания. Nula.bg оптимизира връзката между онлайн търговските уебсайтове и счетоводния модул, както и процеса на издаване на фактури, осигурявайки бърза и точна обработка. Интеграцията с международни платформи като Shopify автоматизира трансфера на поръчки към издаване на фактури, освобождавайки търговците от времеотнемащи дейности, както и от въвеждане на грешни данни при ръчна обработка на информация.
Следене на приходите в реално време
Следене на приходите в реално време и контрол над статуса на фактурите - изпратени, получени, платени или просрочени.
Прозрачност и сигурност
Облачната база гарантира прозрачност и сигурност при управлението на финансите. Вашият бизнес ще може да работи с увереност, че данните са защитени и достъпни по всяко време.
"Има удобен потребителски интерфейс, възможност за следене на приходи, платени/неплатени фактури и автоматично намиране на фирмите от Търговския регистър. Nula.bg помага на нашия бизнес, като ни спестява време."
"Ние сме малка, бутикова счетоводна къща, която както Вас обръща внимание на всеки един клиент. За мен като управител е много важно, че имам достъп по всяко време и от всяко място до информация за нашите клиенти и също така съм впечатлена, че мога да предложа достъп и на тях при нужда да следят финансовите си показатели, фактури, вземания и много други неща."
"Смятам, че е много полезно автоматичното отразяване на постъпленията по фактури, за което отпада ангажираността от проверка в банка и последващите дейности към самата фактура. Улеснява много от гледна точка на автоматизирани процеси приходи, разходи и плащания."
Последно от нашия блог
28/10/2024
NULA at Tech Tour South East 2024
We had the amazing opportunity to present our company at the Tech Tour South East 2024 conference in Athens. The event was hosted by the Hellenic Development Bank of Investments and included 30+ selected companies, 50+ seasoned investors and 80+ One2One meetings.
See more